close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

פרקטים - מראה חדש לבית

מערכת שורשה תשרי, תשעו18/09/2015

עכשיו לפני החגים זה בדיוק הזמן לרכוש פרקט או לחדש את הישן כי אין מבצעים כאלה כל השנה

תגיות:

5 סיבות למה לרכוש דווקא עכשיו פרקט במבצע.

עיצוב
- כמעט ולא תמצא היום בית שאין בו איזה חדר עם פרקט. אם מדובר עם חדרי ילדים, פרקט בכניסה, בית מרוצף כולו בפרקט. אין שום אריחי רצפהשנותנים את הטאץ' בעיצוב כמו שעושה

הפרקט. הוא תוחם נפלא כל חלל בבית, משדר ניקיון ואסתטיקה ואפשר למצוא אותו בכל מיני גוונים ומרקמים שמותאמים לסגנון בבית.

שומר על ניקיון- בחירה בפרקט בצבע הנכון, תעניק ניקיון ואסתטיקה לכל חלל. הפרקט מטבעו משדר סוג של משטח אחיד, נעים ונקי, ומי לא רוצה כזאת רצפה בכל הבית?

מראה טבעי כפרי- פרקט על הרצפה הוא חלק מהגל המתגבר של הכנסת הטבע הביתה. חלק מעיצוב כפרי וטבעי שאנשים מאוד אוהבים. הוא עשוי מעץ ויש לו גוונים של אדמה ולכן הוא מאוד מתאים לבית שאוהב להיראות טבעי, ושיש לו קו של עיצוב כפרי בבית הן בפריטי הריהוט והן בעיצוב הפנים של הבית עצמו. פרקט למראה כפרי משתלב מצוין עם כל מראה כפרי אחר.

מבודד ומצנן את הבית - אין ספק כי בחום הישראלי משמש הפרקט כסוג של מבודד (גם מפני רעש) וגם מפני חום. ללכת על הפרקטים מרגיש נעים מאוד. לא חם, לא מזיעים והוא משדר תחושה של אבן טבעית על הרצפה.

הגוונים המודרניים - הצבע החום חזר לאופנה כבר מזמן ויש היום המון סוגי פרקטים בגוונים של חום, קרם, אפור ותתי גוונים מהם ניתן לבחור את הצבע האידיאלי שמתכתב נכון בעיצוב עם צבע הקירות, הריהוט, אופי הבית ועוד.

אין ספק כי רצפה עם פרקט היא אלמנט מרכזי היום בכל העיצובים גם של בתים וגם של משרדים ושבנוסף לכל, כדאי מאוד ללכת על זה, ואם זה במבצע, כדאי לחטוף.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה